Back to top

La Regidoria de Relacions Cíviques respon més d'un miler de consultes el primer any

Destaca l'impuls al treball de col•laboració transversal entre les diferents regidories i el moviment associatiu i l'augment de comunicació amb les entitats i associacions.

La Regidoria de Relacions Cíviques ha donat resposta a més d'un miler de consultes i peticions de les entitats de la ciutat en el seu primer any d'exercici.
Durant aquests 12 mesos ha incrementat la comunicació directa amb les entitats reusenques i ha ampliat els seus canals d'informació com ara la del Servei d'Atenció en Línia posat en marxa al mes de juny i el grup de difusió de WhatsApp que es va obrir durant el confinament al mes de març.

Pel que fa a l'atenció presencial, s'ha donat resposta a un total de 73 consultes, per via telefònica s'han gestionat 295, per l'aplicació de WhatsApp 545, per correu s'han atès 125 peticions i a través del nou servei d'atenció en línia s'han tramitat un total de 30 consultes. La regidora de relacions Cíviques a l'Ajuntament de Reus, Montserrat Caelles ha assegurat que "la nostra obligació és donar suport i resposta a tothom perquè es pugui treballar de la forma més cohesionada i efectiva possible".

Nous Projectes

En un any que ha estat del tot complicat per la pandèmia de la Covid-19, la regidoria agafa forces per continuar ajudant i col•laborant amb les associacions de veïns de la ciutat i seguirà treballant de la mà de la Federació de Veïns de Reus, per tirar endavant nous projectes cívics. Marcos Massó, president d'aquesta federació ha donat a conèixer algunes propostes que s'estan treballant com ara la creació d'energia pels barris amb menys recursos o la cessió de locals per dur a terme la vacunació.

Paraules clau:

Notícies relacionades