La Salle i La Presentació avancen l'hora d'obertura al matí

Les escoles La Salle i La Presentació de Reus han començat aquesta setmana a obrir les seves portes al matí uns minuts abans de la franja habitual. Es preveu que aquesta mesura esglaoni l'entrada dels alumnes i redueixi el nombre de cotxes aparcats en doble fila.
La Guàrdia Urbana, a través del seu compte de Twitter, ha informat d'aquests canvis i ha animat a la resta d'escoles de la ciutat que també s'adhereixin a la iniciativa.
#MOBILITAT El Col·legi @lapresentacio ha començat a obrir avui les portes del centre 10 minuts abans al matí.
— Guàrdia Urbana Reus (@reusgurbana) February 4, 2020
Una mesura que hem treballat junts per millorar la mobilitat, facilitar l'entrada esglaonada dels alumnes i evitar embussos de trànsit.
Esperem que serveixi d'exemple! pic.twitter.com/ZbSaoRYfc2
Tot això setmanes després que la Guàrdia Urbana proposés avançar l'horari d'obertura de les escoles amb l'objectiu de frenar aquests embussos que col·lapsen el trànsit en ambdós sentits de la marxa i que ha generat molèsties entre els veïns de les zones.
El Pare Manyanet treu pit
El col·legi Pare Manyanet, per la seva banda, reitera que ja fa temps que obre les seves portes 15 minuts abans per afavorir la mobilitat i la seguretat dels pares i mares. Malgrat tot, els problemes persisteixen a la zona i és per això que la Guàrdia Urbana els va proposar avançar l'horari d'entrada fins a mitja hora abans, fet que no van acceptar. De moment, La Salle i La Presentació prefereixen esperar alguns dies per fer balanç de la nova situació i valorar si aquesta nova mesura és suficient
La nostra escola des de fa temps que obrim les portes 15 minuts abans per tal de seguir afavorint la mobilitat i la seguretat de tots els pares i alumnes.
— Pare Manyanet Reus (@Manyanet_Reus) February 4, 2020
Aprofitem per felicitar a la @reusgurbana per la seva dedicació i animem als altres centres a seguir amb aquesta iniciativa.