La Víbria de Reus tindrà la seva figura de xocolata
La Víbria de xocolata serà a partir d'enguany la nova creació que s'incorpora a les mones de xocolata que realitza el forn de pa i pastisseria Huguet de Reus. La presentació del nou element es farà aquest dijous, 16 de març, a les 17:00 h, al carrer de l'Alcalde Joan Beltran, davant del forn.
El Seguici de xocolata
La col·lecció d'elements del Seguici Festiu de Reus és una proposta que va començar el 2009 amb una reproducció de la Mulassa i, els anys següents, va tocar el torn de l'Àliga de Reus i de l'Indi que, va passar a tenir parella l'any passat, quan es va fer la figura de l'Índia de xocolata. La tradició de fer aquestes reproduccions en xocolata ha fet que any rere any s'esperi quin és l'element seleccionat, una tradició que es va interrompre únicament a causa de la pandèmia.

Entre la col·lecció es pot trobar un 3 de 9 dels Xiquets de Reus, el gegant Carrasclet, els gegants Vitxets de Reus, els Japonesos, el Drac de Reus, el Basilisc, el Lleó de Reus i, fins i tot, el campanar. Les darreres propostes van ser el Bou de Reus i, l'any passat, l'Índia. La mona de la Víbria que es presenta enguany ha estat dissenyada, com la resta d'elements del Seguici Festiu, per l'escultor Manel Llaurador.