Back to top

L'empresa Place to Plug presenta el seu projecte als Estats Units

Es tracta d'una plataforma que pretén connectar els conductors de vehicle elèctric amb punts de recàrrega.
L'empresa reusenca Place to Plug presenta el seu projecte als Estats Units

L'empresa reusenca Place to Plug ha estat una de les 158 start-ups seleccionades per presentar el seu projecte a Silicon Valley, als Estats Units, a través de la plataforma d'innovació Plug and Play. Un programa que pretén connectar la tecnologia més innovadora amb grans corporacions.

Així doncs, i durant dos mesos, l'empresa Place to Plug ha donat a conèixer la seva plataforma, dedicada a connectar conductors de vehicle elèctric amb punts de recàrrega, així com a buscar possibles inversors.

Una plataforma amb què, tal com ens explica el seu director executiu, Josep Cester, es busca posar fi a la gran problemàtica amb què es troben, avui dia, els conductors de vehicle elèctric. "Avui dia, els conductors de vehicle elèctric tenen problemes per carregar els seus vehicles, perquè tot i disposar de mapes on trobar els punts de càrrega, no tenen la manera de poder activar-los", explica Cester.

Així doncs, l'objectiu de Place to Plug és oferir a aquests conductors "una solució fàcil, perquè quan arribin al punt de recàrrega el puguin activar fàcilment a través del mòbil, una tauleta tàctil o des d'un ordinador".

Pel que fa a l'experiència que han viscut als Silicon Valley, el director tecnològic de Place to Plug, Marc Ruiz, destaca bastants canvis pel que fa a la mentalitat. Ruiz explica que només arribar, un dels aspectes que els van fer canviar va ser deixar de banda l'apartat econòmic, i centrar-se més en els usuaris i seguidors que obtindria la plataforma.

"El primer que ens van fer canviar van ser els números. Tu tens una transparència dels números i projeccions de l'empresa, és a dir, que creus que vendràs i quants diners creus que guanyaràs d'aquí als pròxims 5 anys", explica Ruiz, el qual assegura que "no els importava si guanyaves diners, els importava a quanta gent podries arribar".

Paraules clau: