"Menja't el pàdel", la proposta que vol atraure clients als restauradors de Reus
L’Associació d'Empresaris Hotelers (AEH) de Reus, el Tomb de Reus i les regidories d’Esports i de Promoció de Ciutat han presentat aquest matí la campanya “Menja’t el Pàdel”, nascuda per aglutinar l’oferta gastronòmica de la ciutat durant les competicions Open Pro Padel i World Padel Tour, i així promoure l’estada i el consum a la capital del Baix Camp abans i després dels partits.
Ambdues competicions portaran a la ciutat del 10 de març al 2 d’abril, milers de persones, i ni les entitats ni l’administració, han volgut deixar passar l’oportunitat de facilitar als visitants el coneixement i gaudi als restaurants de la ciutat, oferint-los un directori amb 50 restaurants i diverses promocions gastronòmiques que els establiments adherits han preparat per a l’ocasió.
Els restaurants participants, segmentats per tipus de cuina, es poden consultar a https://aeht.es/jornades-gastronomiques/menjat-el-padel-2023/