Núria Gil suma el quart campionat de Catalunya de trail consecutiu
A Camprodon el 2020 es va proclamar campiona per primera vegada, l'any següent a Berga va repetir i el 2022 a Lloret de Mar, també. Lluny d'afluixar, la reusenca Núria Gil ha aconseguit el quart campionat de Catalunya de trail de manera consecutiva, en aquesta ocasió a Sant Julià de Cerdanyola, al Berguedà.
L'atleta només ha necessitat dues hores i mitja (2:27:55) per completar el recorregut de 25 quilòmetres i més de 1.300 metres de desnivell. I tot plegat, en un circuit complex i que acompanyat del vent, no ha posat les coses fàcils als participants. D'aquesta manera, Gil suma el segon gran campionat del curs, després d'haver guanyat l'estatal de pujada vertical.
Amb el Mundial al cap
Un cop assolits els dos primers grans títols de l'any, el pròxim repte de Núria Gil és el Mundial d'Innsbruck (Àustria), que es disputarà el mes de juny.
FOTOGRAFIA: Albert Codina