Un Parc de Nadal amb més interacció familiar tanca les portes

S'acosta el final de les festes i amb aquest s'acaben totes les activitats que han omplert d'oci les vacances dels més petits. El parc de Nadal de Reus ha obert dissabte per última vegada en aquesta edició. Una edició que ha volgut potenciar la interacció entre pares i fills mitjançant activitats aptes per la participació de tota la família.
Aquesta vegada els adults també han pagat entrada, a canvi d'una reducció del preu de l'entrada dels petits. El canvi ha produït alguna queixa formal, però no ha impedit una assistència que des de la regidoria valoren positiva.
Durant cada dia de parc el bàsquet i la dansa hi han tingut una presència especial, en commemoració de Reus Ciutat del Bàsquet i l'Any Roseta Mauri, respectivament. També hi ha hagut lloc per als esports adaptats o la cuina saludable i la higiene.
El Parc de Nadal en dades
En aquesta nova edició del Parc de Nadal reusenc al recinte de la Fira, s'aproxima una assistència d'entre un 55-60% de visitants locals, mentre que el percentatge restant d'assistència se'n va a la resta de la demarcació tarragonina. Una altra de les xifres que s'ha exposat des de la regidoria d'Esports de Reus ha estat el de l'ús de descomptes com el del carnet de família nombrosa o del Carnet Jove entre altres, que ha suposat un 15% de les entrades venudes.