Recta final del procés de vacunació als majors de 80 anys
Al ben mig dels anuncis dels diversos governs i administracions sobre com i quan ens acabarem vacunant tots, aquesta setmana està previst que s'enllesteixi el procés de vacunació per als majors de 80 anys. A partir de la setmana vinent, les dosis de la farmacèutica Pfiezer, es començaran a subministrar a les persones que es troben entre els 70 i els 79 anys.
Les àrees bàsiques de salut, els centres d'atenció primària, són els que s'encarreguen de l'organització d'aquest procés. A Reus, l'Ajuntament ha cedit diversos espais municipals, com centres cívics, que s'han convertit en punts de vacunació COVID. Un dels espais que també s'utilitzen és la Palma.

Més de 150 vacunats al dia
Segons expliquen els responsables del CAP Llibertat, cada dia passen per la Palma al voltant de 150 persones que es vacunen amb les dosis de la farmacèutica Pfiezer. Es tracta de veïns de la zona que tenen en aquest centre d'atenció primària la seva referència en salut.
La gran majoria vénen acompanyats de familiars, que fins i tot fan la cua per ells, mentre les persones grans s'esperen en cadires o dins el vehicle. Els usuaris recomanen que tothom qui sigui cridat a vacunar-se hi vagi. "No es nota ni la punxada", diuen.
