Renfe demana el mòbil i les dades personals als seus passatgers
Renfe ja ha començat a demanar a partir d'aquest dilluns, 20 d'abril, les dades personals i el número de telèfon mòbil dels seus passatgers en el moment de la compra del bitllet.
Una mesura que afecta els serveis d'Ave, Alvia i Euromed. En queden exclosos, per tant, els serveis de Rodalies i Regionals. La companyia assegura que adopten aquesta decisió per poder contactar amb els passatgers en cas de necessitat per l'alerta sanitària o per incidències en la circulació.
Bitllets personalitzats
La venda a través de renfe.com, App RenfeTicket, a les mateixes estacions o per telèfon han estat les primeres que han adoptat aquest nou sistema de bitllets personalitzats. En una segona fase, també s'inclouran els bitllets comprats a través de les agències de viatges.
En qualsevol cas, Renfe garanteix que aquest procés compleix amb totes les obligacions que imposa la normativa vigent en matèria de protecció de dades.