Back to top

Renfe demana el mòbil i les dades personals als seus passatgers

La companyia adopta aquesta mesura per poder contactar amb els passatgers en cas de necessitat per l'alerta sanitària o per incidències en la circulació.
renfe

Renfe ja ha començat a demanar a partir d'aquest dilluns, 20 d'abril, les dades personals i el número de telèfon mòbil dels seus passatgers en el moment de la compra del bitllet. 

Una mesura que afecta els serveis d'Ave, Alvia i Euromed. En queden exclosos, per tant, els serveis de Rodalies i Regionals. La companyia assegura que adopten aquesta decisió per poder contactar amb els passatgers en cas de necessitat per l'alerta sanitària o per incidències en la circulació.

Bitllets personalitzats

La venda a través de renfe.com, App RenfeTicket, a les mateixes estacions o per telèfon han estat les primeres que han adoptat aquest nou sistema de bitllets personalitzats. En una segona fase, també s'inclouran els bitllets comprats a través de les agències de viatges. 

En qualsevol cas, Renfe garanteix que aquest procés compleix amb totes les obligacions que imposa la normativa vigent en matèria de protecció de dades.  

canalreus a telegram

Paraules clau:

Notícies relacionades