Back to top

Reus presenta una nova marca turística

La ciutat abandona la marca Visit Reus i encara una nova etapa amb l'eslògan "Reus. Ciutat amb geni".

A les portes de la Setmana Santa, Reus llança una nova marca turística que busca recollir tots els elements patrimonials i culturals de la ciutat. Sota el paraigua "Reus. Ciutat amb geni", l'Agència de Promoció de Ciutat busca atraure turisme de proximitat amb vista ja a aquests propers dies festius. 

Els motius que criden a venir a Reus són els mateixos de sempre: el patrimoni modernista, el vermut de Reus, el comerç i la gastronomia. Amb tot, es busca rejovenir la imatge i fer ús dels nous canals amb un missatge clar i entenedor capaç d'adaptar-se a tots els formats. 

Adéu a Visit Reus

Després de diverses temporades amb la marca "Visit Reus", l’Agència de Promoció de Ciutat presenta una nova marca turística de ciutat. La nova marca sustitueix a partir d’ara l'anterior, que fins ara havia estat la marca insígnia en la promoció turística de la ciutat de Reus, des de que es va començar a utilitzar el mes d’agost de 2017 amb la presentació de la polsera turística que permetia la visita a 5 indrets emblemàtics

Després d’un cuidat procés de reflexió, tal com ha explicat la regidora de Promoció de Ciutat, Montserrat Caelles, "es van establir quins són els atributs de Reus com a destinació turística, s’han identificat els seus recursos més destacats i més diferenciadors : Modernisme, vinculació amb Gaudí, cultura, patrimoni i tradicions, comerç i serveis, vermut i denominacions d’origen de qualitat, proximitat a costa i muntanya, porta d’entrada a la Costa Daurada i al país del vi".

Entrevista

Paraules clau:

Notícies relacionades