Reus tindrà tolerància zero amb els incívics que no llencin bé la brossa
"Reus no es pot permetre que les persones que no estimen la ciutat malmetin la seva imatge". Així de contundent es mostra l'alcalde Carles Pellicer amb els incívics que deixen els residus al carrer.
El maig es van recollir 391 incidències per residus voluminosos, el passat juliol aquest nombre es va incrementar fins a 686, el que significa un increment del 75% de casos.
Pellicer també ha assegurat que el consistori tindria menys pressió fiscal si desaparegués el cost de la neteja dels incívics. El govern apostarà per noves campanyes de conscienciació per acabar amb l'incivisme.

Sancions econòmiques
La Guàrdia Urbana destinarà 6 policies de paisà més les patrulles habituals en les diferents illes de contenidors per enxampar in fraganti els incívics que deixin les deixalles fora. En aquest cas, la sanció econòmica pot arribar a ser de 600 €. En els residus voluminosos, la multa pot augmentar fins als 750 €.