Back to top

Salou tanca el seu nou cartipàs

Fa dues setmanes s'anunciava l'acord entre Sumem per Salou i ERC per formar govern a la capital de la Costa Daurada. Ara, les formacions han donat a conèixer la distribució del cartipàs municipal

El nou equip de govern de Salou comença a caminar i els membres de Sumem per Salou i Esquerra Republicana ja tenen les respectives funcions assignades. La gran incògnita després de l'anunci de l'acord de govern del passat dia 10 era saber les àrees que assumirien els regidors d'Esquerra i aquest dimarts s'han donat a conèixer.

ERC

Així, el portaveu republicà, Sebastià Domínguez, serà el tercer tinent d'alcalde i es quedarà amb Neteja, Seguretat Ciutadana, Mobilitat i Noves Tecnologies. Elena Zhukova s'encarregarà de la regidoria de Nova Ciutadania i Interculturalitat, mentre que Marc Riverola assumirà Qualitat Ambiental, Transició Ecològica, Gestió Energètica i Habitatge. Finalment, Marçal Curto, capitanejarà les àrees de Platges i Foment de la Cultura Popular.

L'entrada d'Esquerra a l'executiu local també ha anat acompanyada d'una reformulació de l'estructura de l'equip de govern. D'aquesta manera, s'han creat cinc grans àrees que agrupen les 35 regidories. Es tracta d'Alcaldia, Serveis Interns, Economia, Territori i Serveis a les Persones. Amb aquesta mesura es vol fomentar una feina més al detall per part dels regidors.

Sumem per Salou

Pel que fa als membres de Sumem per Salou, Yeray Moreno es consolida com a mà dreta de Pere Granados amb les àrees d'Hisenda i Gestió de Fons i Subvencions. Júlia Gómez assumeix regidories com les d'Igualtat, Cultura o Educació; i Cristina Berrio Ocupació, Benestar, Serveis Socials i Gent Gran.

Altres àmbits importants són els de Dinamització Econòmica i Execució Urbanística, que assumirà Hèctor Maiquez; Infància i Joventut, dirigits per Noelia Izquierdo; Ordenació i Protecció del Paisatge, de Xavier Montalà; i Intervenció i Disciplina Urbanística, amb Beatriz Morer al capdavant.

Per la seva banda, l'alcalde, Pere Granados, no descarta l'entrada d'altres formacions a l'equip de govern durant el mandat. Granados seguirà com a president i també dirigirà les tasques de promoció del municipi que té assignades com a alcalde.

Paraules clau:

Notícies relacionades