Una plantilla per lluitar-ho tot
El Reus havia de suplir les baixes de Martí Zapater i Checco Compagno i ho ha aconseguit amb èxit. A l'adeu del porter, el conjunt ganxet ha respost amb la pujada al primer equip del jove Nil Viña; i amb el comiat de Compagno, el club ha fitxat Martí Casas, Maxi Oruste i Arnau Canal (la presentació serà aquest dimecres).
Quatre entrades i dues sortides que incrementen la plantilla del conjunt reusenc fins als dotze jugadors: Càndid Ballart i Nil Viña a la porteria; i Ferran Giménez, Joan Salvat, Sergi Aragonès, Maxi Oruste, Raül Marín (encara té contracte i no s'ha pres cap decisió sobre el seu futur), Marc Julià, Martí Casas, Diego Rojas, Arnau Canal i David Gelmà com a jugadors de pista. Aquestes són les peces fixes que tindrà Jordi Garcia a les seves ordres el curs vinent.
Més gol
Un dels "problemes" del Reus 22/23 va ser la falta de gol. La sensible baixa de Raül Marín va ser impossible de substituir, i en moments puntuals, l'equip se'n va ressentir. El club no vol que l'encert de cara a la porteria torni a ser un inconvenient que allunyi els ganxets dels títols, i per això s'ha fitxat Martí Casas (59 gols el curs passat en totes les competicions) i Maxi Oruste (14 gols la temporada passada). Dos davanters que aportaran experiència i gols als reusencs. A més a més, Arnau Canal també va passar la desena de gols marcats tot i tenir un perfil més defensiu (12 gols).
El primer repte, la Supercopa
Tot plegat provoca que el Reus tingui l'equip més ampli dels últims anys, amb qualitat de sobres per lluitar per tots els títols. El primer objectiu serà el 23 i 24 de setembre amb la disputa de la Supercopa a casa. Precisament, el club ha anunciat que a partir del pròxim dilluns 7 d'agost ja es podran recollir els abonaments del torneig per les oficines del club amb els següents preus:
- Majors de 4 anys: 15 euros (inclou les dues semifinals més la final)
- Menors de 4 anys: Gratuït (no disposarà de cadira i inclou les dues semifinals més la final)