Back to top

Valoració positiva de la campanya “Reus, una escapada genial”

Un total de 1.688 persones van participar en el sorteig organitzat per Reus Promoció per incentivar el turisme a la ciutat

La campanya de promoció turística impulsada per la Regidoria de Promoció de Ciutat: «Reus una escapada genial» acaba, justament aquest gener, amb molt bona valoració per part de tots els participats premiats amb paquets, sortejos i escapades. S’ha complert, amb nota, l’expectativa d’incrementar el nivell de coneixement de Reus, principalment entre el mercat català.

«Reus, una escapada genial» s’ha desenvolupat en 2 fases, la primera dins de la campanya d’estiu i la segona dins de la de tardor. El perfil dels premiats ha estat molt heterogeni: parelles, séniors, famílies i grups d’amics. Pel que fa a les procedències, han estat les següents:

  • Procedències Paquets d’Escapades:

92% de Catalunya, destacant Barcelona 43%, Tarragona 24% i Reus amb un 21%. Un 8 % de la resta de l’estat, repartits entre Madrid, València, Gijón i Segòvia.

  • Procedències Paquets Experiències:

97% de Catalunya, destacant Barcelona amb un 54%, Reus amb un 33%, Tarragona 10%. De la resta de l’estat, un 2% entre Castellà Lleó i València, i els internacionals, un 1% de França.

Amb aquesta iniciativa, s’ha  reforçat també el redescobriment de la ciutadania de Reus per la seva ciutat. Paral·lelament, ha tingut una gran acceptació, pels residents de les poblacions de proximitat, perquè els ha ofert la possibilitat de descobrir la ciutat des d’una nova perspectiva, que els ha sorprès positivament, tant per la seva oferta patrimonial, com de restauració, d’oci i de comerç.

Un total de 1.688 persones van participar mitjançant la pàgina del sorteig de:

  • 35 escapades genials i 200 paquets d’experiències a realitzar durant el passat estiu, des de mitjans de juliol fins a mitjans de setembre.
  • 50 escapades genials i 230 paquets d’experiències a realitzar des de mitjans de novembre fins al 30 de gener.
  • Al mateix temps també es van realitzar sortejos a diferents mitjans de comunicació de 15 escapades genials i 25 paquets d’experiències.

La iniciativa ha  comptat amb la participació de l’Hotel NH Ciutat de Reus, l’Hotel Breas, l’Hotel Centre Reus, l’Hotel Reus Park i l’Hotel Gaudí. Pel que fa a les visites culturals s’ha comptat amb les empreses de guiatge: La Teva Ruta, Còdol Educació, Auriga Serveis Culturals i la Casa Navàs.

Tots els agents implicats i en especial el sector hoteler valoren molt positivament l’acció, remarquen la gran acceptació de la campanya per part dels visitants, constaten que la campanya  publicitària ha atret visitants que no havien participat en el sorteig i destaquen la bona acollida del welcome pack, amb els productes km 0, que els visitants es trobaven a l’habitació.

Continguts de «Reus, una escapada Genial»

estació enològica visita turística turisme

La proposta «Reus, una escapada Genial» incloïa una nit d’hotel a la ciutat en cap de setmana per a 2 persones, en règim d'allotjament i esmorzar amb el paquet d’experiències especialment pensat per als visitants que incloïa:

  1. Dues visites guiades: Casa Navàs i Ruta del Vermut (amb reserva prèvia imprescindible a l’oficina de turisme de Reus)
  2. «Polsera Visit Reus» amb l’accés a 5 indrets emblemàtics del patrimoni cultural de la ciutat: Gaudí Centre, Museu d’Art i Història, Museu d’Arqueologia, Campanar de la Prioral i Institut Pere Mata.
  3. Productes gastronòmics de km 0 vinculats a la ciutat: Vermut de Reus, Avellana DOP Reus i oli DOP Siurana.

Finalment, també s’incloïen els paquets d’experiències, igual que les estades, però sense la nit d’hotel. Aquests paquets han permès arribar a un nombre més gran de públic que han gaudit de l’experiència de la visita a la ciutat.

Paraules clau:

Notícies relacionades