
Sabors del Llamp
PROGRAMACIÓ SABORS DEL LLAMP
CAP.1: Duesaigües (Arròs del tros) / Mont-roig del Camp (Galetes amb farina de garrofa) / Vinyols i els Arcs (Samfaina)
CAP.2: Maspujols (Xistorraa la sidra i llangonissa amb vermut) / Montbrió del Camp (Panacotta de moscatell) / Riudecols (Truita amb suc)
CAP.3: L’Aleixar (Conill amb herbes de La Mussara) / Almoster (Conill amb prunes i pinyons) / Vilaplana (Conill amb cargols dolços i coents)
CAP.4: Castellvell del Camp (Sopa de galets) / La Febró (Orelletes) / Pratdip (Cassola del tros)
CAP.5: L’Argentera (Escarola amb romesco i bacallà de Sant Antoni) / Colldejou (Pollastre rostit) / Vandellós i l’Hospitalet de l’Infant (La clotxa)
CAP.6: L’Albiol (Porc senglar) / Capafonts (Mandongo) / Prades (Caldereta de llamàntol, patata i verudreta)
CAP.7: Alforja (Festa del Pataco) / Cambrils (Sarsuela) / Riudecanyes (Cassola de quaresma)
CAP.8: Riudoms (Rap amb salsa d’avellanes i gambes) / La Selva del Camp (Coca de Recapte) / Vilanova d’Escornalbou (Espatlla de vedella amb llenegues)
CAP.9: Arbolí (Cabrit rostit) / Les Borges del Camp (Espatlla de corder farcida amb productes de la terra) / Botarell (Sopa de carxofa)
AMB EL SUPORT DE
GALA SABORS DEL LLAMP
El programa Sabors del Llamp es va presentar en una Gala a Riudoms, plena de sorpreses i moments divertits
PATROCINADOR DE LA GALA SABORS DEL LLAMP