Back to top

Cambrils inverteix en el turisme de proximitat

ADRIÀ MORTE

El patronat de turisme de Cambrils destinarà bona part dels diners recaptats de la taxa turística, gairebé 140.000, a atraure el mercat de proximitat.
Actuacions com publicitat a busos de Lleida i Saragossa, cartelleres a l’aeroport de Reus i banners a webs meteorològiques d’espanya i França són algunes de les accions principals. D’aquesta manera, hotelers i gerents de càmpings i apartaments confien en compensar la davallada del mercat rus.

Incrementar la presència a les xarxes socials, instaurar cartelleres a l’aeroport de Reus o bé instal·lar photocalls repartits per la vila són algunes de les inversions que el patronat de turisme de Cambrils ha realitzat a partir de la recaptació de la taxa turística. Gràcies als diners recaptats, s’ha impulsat tot un reguitzell de propostes per atraure el mercat de proximitat.

Entre el 2013 i el 2014 es van recaptar prop de 430.000 euros gràcies a la taxa turística. D’aquests una gran part, gairebé 300.000, s’han destinat al pla conjunt signat entre els ajuntament de Salou, Cambrils ila Pineda, l’associació hotelera i el patronat de turisme de la diputació de Tarragona. Cambrils s’ha quedat amb 136.000 euros que han ajudat a impulsar noves campanyes.

Els empresaris del territori confien que aquestes actuacions ajudin a rebaixar la davallada del mercat rus que es preveu que sigui d’un 50% per aquest estiu.