La Campanya de Nadal a Reus tanca amb un total d'1.300.000 visitants
El nombre de visitants que ha acollit la ciutat de Reus durant la Campanya de Nadal ha augmentat respecte a l'any anterior, tot i comptar amb menys dies. En total, han estat 1.300.000 visitants.
Unes dades que l'Ajuntament de Reus extreu del nombre d'usuaris que han utilitzat el servei ReusWifi, així com d'aquells que han estacionat en algun dels aparcaments municipals.
Més activitats, més visitants
Per la seva banda, la regidora de Promoció de Ciutat, Montserrat Caelles, atribueix aquest augment del nombre de visitants a la major presència d'activitats socio-culturals que s'han organitzat a la ciutat al llarg d'aquesta campanya.
L'augment de visitants no es tradueix en un augment de les vendes
El sector serveis ha estat un dels pilars més importants d'aquesta campanya. El Tomb de Reus, Unió de Botiguers, l'Associació de Comerciants del Pallol i els Mercats de Reus valoren molt positivament l'ambient que s'ha viscut al centre de la ciutat, tot i que asseguren que no s'ha traduït en un augment significatiu de les vendes.
El raval de Santa Anna, exclusiu per a vianants
Una Campanya de Nadal que també ha servit per obrir el raval de Santa Anna, únicament, als vianants. De fet, l'Ajuntament assegura que, malgrat que la campanya de Nadal s'ha acabat, la via continuarà sent d'ús exclusiu per a vianants, tots els caps de setmana, fins al pròxim 29 de febrer.