Back to top

La campanya 'A Reus X2' tanca amb 900.000 euros en compres

La campanya 'A Reus X2' ha repartit aquest matí els premis del darrer sorteig celebrat el passat 4 de gener.
La campanya 'A Reus X2' ha repartit aquest matí els premis del darrer sorteig celebrat el passat 4 de gener.

La campanya 'A Reus X2' ha repartit aquest matí els premis del darrer sorteig celebrat el passat 4 de gener. Les darreres afortunades s'han endut uns xecs valorats en 400, 800 i 1200 euros en forma de vals de compra. La iniciativa, impulsada pel Tomb de Reus, la Unió de Botiguers i el Pallol, va començar el 23 de novembre amb motiu del Black Friday i ha coincidit amb la campanya de Nadal. Des de l'organització es tanca aquesta primera experiència amb una valoració força positiva que ha superat les expectatives inicials.

"Hi ha hagut 3000 butlletes de participació que equivalen a uns 900.000 euros en compres. A un 85% dels comerços els ha agradat la campanya, i un 65% la repetirien", explica el vicepresident del Tomb de Reus, Joan Anton Montaña.

Paraules clau: