Back to top

La quarta 'Festa de la Primavera' dobla els comerços adherits

La cita amb el comerç reusenc se celebrarà el proper cap de setmana. Es tracta d'una campanya de promoció del sector on cada establiment realitzarà accions individualitzades. Els organitzadors han destacat que hi hauran sorpreses.
Presentació quarta edició "Festa de Primavera"

Actuacions musicals, discjòqueis, promocions especials, tastos gratuïts i xecs regals. Aquestes són algunes de les accions que es duran a terme durant els dos dies que durarà la campanya de la "Festa de la Primavera" organitzada pel Tomb de Reus i el consistori reusenc. La iniciativa suma 62 establiments en aquesta quarta edició, fet que suposa duplicar la participació dels comerços de la ciutat, els qual se xifraven en una trentena en l'edició passada.

La presidenta de l'entitat comercial el Tomb de Reus, Gemma Molner, ha avançat que "us volem sorprendre" per aquesta raó "ens acompanyaran dos personatges vestits per l'ocasió que interactuaran amb el públic pels carrers del centre i que no us deixaran indiferent". Molner també ha destacat el Photocall que s'instal·larà a la plaça Mercadal i la desfilada de moda al passatge Salvador Seguí i Rubinat. Una activitat programada tant el divendres per la tarda com per dissabte.

"No és en una campanya adreçada tant a les vendes directes sinó que es tracta de fer una presentació especial dels nous productes que s'espera que es vengui durant la nova temporada", ha detallat Montserrat Caelles, regidora de Projecció de Ciutat de l'Ajuntament de Reus. I en aquest sentit, ha afirmat que "l'impacte econòmic sempre és positiu i els efectes de la campanya es van recollint al llarg de la temporada".

D'altra banda, els alumnes de l'Institut Baix Camp tornaran a decorar els aparadors dels establiments adherits a la campanya.