Back to top

La Targeta Ciutat pretén frenar l'impacte de Metrovacesa

ELIZABETH LÓPEZ

Fer front comú davant la futura competència de Metrovacesa. Amb aquesta intenció Unió de Botiguers de Reus ha creat la Targeta Ciutat.com que pretén fidelitzar als clients.

Una iniciativa que excepcionalment ha rebut el suport de totes les associacions de botiguers de la ciutat. La targeta ciutat, es posarà en marxa la propera tardor i permetrà als usuaris acumular punts per després poder-los bescanviar per euros que podran gastar en qualsevol dels comerços que formin part del programa.
En aquest sentit, el president d’Unió de Botiguers, Ernest Juncosa, ha destacat que podran formar part del projecte totes les botigues, tot i no estar adherides a l’associació, però hauran de pagar una mensualitat superior a la dels socis. La creació d’aquesta targeta també comporta un avenç tecnològic.

HI haurà una targeta física i una aplicació per a mòbil que es podran utilitzar indistintament. Ambdues tindran incorporat un codi QR que els establiments podran llegir amb un smartphone. Per desenvolupar aquest nou sistema informàtic s’ha fet una inversió de 25.000 euros, però esperen compensar-ho amb una alta incorporació de comerços i incentivar les compres del comerç de proximitat.