Back to top

Metrovacesa signa convenis amb les principals firmes tèxtils

SÍLVIA SAGALÀ ROCA

Després de mesos d’incertesa avui s’han fet públiques les marques que s’instal·laran a la Fira Centre Comercial Reus. Com ja apuntava la rumorologia Inditex fa un gran desplegament establint les seves cadenes, el mateix que farà Cortefiel instal·lant les seves tres ensenyes. Els representants dels comerços de la ciutat no s’han sorprès amb la notícia i esperen que el centre comercial sigui un punt d’atracció de nous visitants que acabin passant pel centre de Reus. 

Metrovacesa ha anunciat avui les marques que s’instal·laran a la Fira Centre Comercial Reus. Com ja s’esperava Inditex desplegarà totes les seves cadenes: Zara, Massimo dutti, Zara home, Oysho, Stradivarius, Pull&Bear i Bershka. És la mateixa estratègia que el grup Cortefiel que instal·larà Springfield, Women Secret i Cortefiel. La sorpresa ha estat l’anunci H&M, que fins al moment no tenia cap de les seves botigues a la capital del Baix Camp. Malgrat la predominància del sector tèxtil, des de Metrovacesa asseguren que els complements, la decoració de la llar així com l'oci i la restauració també hi tindran un paper important.

L’anunci no ha estat rebut amb sorpresa per part dels representants dels comerços de la ciutat, qui asseguren que ho han de veure com una oportunitat ja que atraurà nous visitants del territori.

La majoria de botigues que han signat amb Metrovacesa ja compten amb locals arrelats al centre de Reus. El dubte que tenen ara el Tomb de Reus i Unió de Botiguers és si aquestes marques abandonaran el seu lloc original.

El nou centre comercial, de quatre plantes, compta amb una superfície de 30 mil metres quadrats i 90 locals comercials. La Fira Centre Comercial Reus obrirà les seves portes al novembre d’aquest any.