Back to top

Port Aventura arrenca la temporada amb la mirada posada a Ferrari Land

ELIZABETH LÓPEZ

Port Aventura ha inaugurat avui la nova temporada amb unes previsions optimistes de cara al 2016. El parc va tancar la temporada anterior amb 4 milions de visitants i esperen arribar als 5 quan obri Ferrari Land. El 80% dels qui visiten el parc són famílies, una xifra satisfactòria per a l'empresa, que es consolida com una oferta important en aquest tipus de turisme.

Més de 4 milions de persones han visitat Port Aventura en el darrer any. El parc temàtic ha obert aquest divendres les portes de la nova temporada amb milers de visitants atrets pels principals atractius del parc.

Port Aventura comença la temporada amb optimisme després d'haver registrat un xifres record de visitants i es que la temporada 2015 s'ha convertit en la segona millor de la història. Per la seva banda, els hotels també van registrar xifres inèdites amb un milió de pernoctacions. La direcció del complex atribueix aquest increment a la celebració del 20è aniversari i a l'important treball d'expansió que s'està fent a nivell internacional. Enguany la inauguració no ha vingut marcada moltes novetats i és que tots els esforços estan posats en la construcció d'aquest espai que ha de veure la llum al 2017. La direcció del resort preveu que l'obertura de Ferrari Land farà incrementar amb escreix el volum de visitants.

La majoria dels visitants internacionals provenen de França, Regne Unit i Rusia. Amb l'obertura de Ferrari Land treballen per obrir-se mercat a Italia i orient Mitjà i Brasil. Pel que fa al mercat espanyol el parc també preveu forts increments per aquest any. 

El parc s'ha presentat amb una nova marca Port Aventura World amb l'objectiu de reflectir el seu caràcter global. La direcció però ha descartat que sigui una referència a BCN World, projecte que continuen recolzant.