Back to top

Reus viatja fins a Madrid per promocionar el Vermut

El pròxim dijous, 18 d'abril, Reus es farà un lloc a la ciutat de Madrid per a promocionar un dels seus trets distintius: el vermut

Reus aterra a Madrid per donar a conèixer el seu Vermut. El pròxim 18 d'abril, Reus Promoció ha preparat un acte promocional en un hotel de la Gran Vía madrilenya per què la Capital del Vermut s'instal·li a la capital de l'Estat.

Aquest acte s'ha organitzat a Madrid després de la recent temporada turística de Setmana Santa. Fonts municipals apunten que han detectat un creixement de públic d'aquesta comunitat autònoma a Reus, i per aquest motiu volen promocionar-se i acabar de posicionar-se

Es preveu que siguin a l’acte de Madrid representants del sector de la restauració a la capital de l’Estat, les cadenes hoteleres més importants de Madrid, representants del sector turístic, mitjans de comunicació i 'influencers' reconeguts.

Tarda plena d'actes

A partir de les 18:00 h es farà la recepció dels assistents. Hi haurà una degustació del còctel amb Vermut Rosé, photocalls de benvinguda, i l’exposició amb les 8 marques de Vermut de Reus, a banda de tot el material promocional de ciutat. Tot seguit, a partir de les 18:30, l’alcaldessa de la ciutat, Sandra Guaita, i la regidora de Projecció de Ciutat, Noemí Llauradó, presentaran Reus davant dels assistents i donaran pas a la presentació de “Reus capital del Vermut” per part del sommelier reusenc especialitzat en Vermut, Marc Niubó.

A les 19:30 h, la coctelera Raquel Espolio, que encapçala actualment uns dels speakeasy de moda a Madrid, farà una demostració de còctel de Vermut de Reus amb les seves dues varietats. Finalitzada la demostració dels còctels s’iniciarà un aperitiu i espai “net working” pels assistents.

A tots els assistents se’ls obsequiarà amb un 'welcome pack' de ciutat amb productes com l’oli DOP Siurana, avellana DOP Reus, Vermut de Reus i material promocional per descobrir i visitar la  ciutat.

vermut de reus noemí llauradó

Canvi de la imatge de la marca

Amb aquesta acció promocional també es presenta el redisseny del segell Vermut de Reus, que l’apropa a la marca de ciutat “GaudíReus” i la dota de més personalitat i modernitat. Aquest logotip té personalitat pròpia, és actual i elegant i li dona qualitat a la marca i la fa propera a la ciutat de Reus on destaca la “R” a la part central, sense deixar de banda la tradició i història que ens posiciona com a “Capital del Vermut” en l’àmbit estatal.

Aquesta promoció se suma a la presència de Fires i certàmens que s’han dut a terme al llarg de l’any per fer difusió de Reus i el vermut reusenc com la presència a la fira gastronòmica Madrid Fusion, el Turismarket, el Gastrofest San Miguel, els premis Vinaris dels Vermuts catalans, les 12 hores del Vermut a Madrid o els premis Lladonosa a diverses localitats, entre d’altres, d'acord amb els objectius fixats al Pla estratègic de Reus Promoció "per potenciar el posicionament de Reus com a capital del vermut, i promocionar la marca Vermut de Reus entre un públic principalment professional i expert en gastronomia".

Paraules clau:

Notícies relacionades