Back to top

Vermuts Miró presenta la seva nova imatge a 'Alimentària' 2018

Vermuts Miró estrenarà nova imatge corporativa a la fira 'Alimentària', que tindrà lloc del 16 al 19 d'abril a Barcelona. El nou logotip, dissenyat per l'agència Coleman, ret homenatge a la ciutat de Reus i sortirà al mercat a partir del mes de maig.
Vermuts Miró presenta la seva nova imatge a 'Alimentària' 2018

Vermuts Miró estrena nova imatge corporativa. L’empresa reusenca ha treballat durant un any i mig amb l’agència de disseny Coleman en el nou logotip de la marca. La presentació en societat serà a ‘Alimentària 2018’, el Saló Internacional de l’Alimentació que tindrà lloc del 16 al 19 d’abril a Barcelona, i que es tracta de la fira d’alimentació, begudes i gastronomia líder a l’Estat i un referent internacional per al sector. Les noves ampolles de Vermuts Miró sortiran al mercat amb la nova imatge a partir del mes de maig.

Des de Vermuts Miró, subratllen que l’evolució del disseny “havia de ser molt curosa i mantenir un vincle amb la imatge que ja existia”. Amb aquesta voluntat s’ha apostat per conservar la gamma cromàtica de negres i vermells i, a partir d’aquí, “explorar noves rutes de disseny que partien de la identitat i els orígens de la marca”. El resultat, segons defineix l’empresa reusenca, és un “logotip renovat i més dinàmic i un empaquetatge sofisticat i elegant, que remarca la personalitat de Miró”.

En la nova ampolla s’ha escollit un vidre de color fosc i un disseny més estilitzat, lleuger i sostenible, i amb un fons més ample on destaca la inscripció de “Casa Fundada a Reus el 1914”. Marcant identitat reusenca, l’etiqueta també integra la rosa que és símbol i escut de la ciutat.

Carles Prats, director general de Vermuts Miró, assegura que el repte era crear una imatge fidel a la llarga trajectòria de la companyia. “A Vermuts Miró som creadors de fórmules de vins i licors, i ens hem especialitzat en el vermut des de fa més de 60 anys. Però entenem que el vermut és molt més que una fórmula. És també un ritual, un moment de felicitat i un estil de vida molt nostre”, descriu. És per això que el nou eslògan escollit ha estat ‘Vermut Miró, el de tota la vida’.