Back to top

Comença la campanya #BooktubersReus per fomentar la lectura i l'ús del català

Entre tots els participants se sortejaran lots de llibres, airpods, entrades als teatres, aros de llum per fer i continuar penjant vídeos, o entrades a concerts, entre altres. 

#BooktubersReus és una campanya de recomanació de llibres a través de les xarxes socials i especialment a través d'Instagram pensada per a joves d'entre 12 i 29 anys, impulsada per l'Ajuntament de Reus a través de les regidories d'Educació, Cultura i Política Lingüística i el Casal de Joves la Palma de la regidoria de Salut i Ciutadania, a més d'Òmnium Cultural.

L'objectiu de la iniciativa és el foment de l'ús del català entre els joves i incentivar la lectura, alhora que serveixi per parlar de literatura com a àmbit creatiu i fer-lo atractiu entre els joves. 

Es farà difusió de la campanya a través de les xarxes, als instituts i també a les Biblioteques Municipals de Reus. Un dels incentius és que la campanya finalitza amb un concurs el dia 23 d'abril, Diada de Sant Jordi.

Sortegen diversos lots per a tots els participants

Entre tots els participants se sortejaran lots de llibres, airpods, entrades als teatres, aros de llum per fer i continuar penjant vídeos, o entrades a concerts, entre altres. 

És imprescindible que els vídeos es comparteixin a Instagram amb l'etiqueta #BooktubersReus i cal recomanar el llibre a un amic o amiga. La durada no pot superar un minut i, malgrat que el llibre pot ser en qualsevol llengua, el vídeo s'ha de fer en català. Cal mencionar i seguir a @reuscultura i a @joventutreus. 

Des de l'organització es vol, amb aquesta campanya, convidar als joves lectors a parlar del gust de llegir, a compartir la seva opinió sobre qualsevol llibre que hagin llegit, a despertar el desig de llegir en les altres persones, a crear complicitat entre els joves lectors i, també, a escalfar motors de cara a la pròxima festa de Sant Jordi

Sant Jordi

Paraules clau:

Notícies relacionades