Back to top

La UBR sorteja vals per incentivar les compres als comerços associats

La campanya, que s'organitza a través d'Instagram, s'allargarà fins al 27 de desembre i se sortejaran vals de 20 i 50 euros

La Unió de Botiguers de Reus va iniciar el passat diumenge 10 de desembre una nova acció digital per incentivar les vendes dels seus associats. Durant aquesta campanya, que es durà a terme al seu Instagram, sortejarà 40 vals de 20 euros i 20 vals de 50 euros en dos sortejos, que tindran lloc del 10 de desembre al 18 de desembre, el primer d’ells, i del 19 de desembre al 27 de desembre, el segon. En total, una pluja de premis per valor de 1.800 euros.

Participar és ben senzill. Només cal fer like al sorteig (publicat al mur de l’Instagram de la UBR), etiquetar a un amic o amiga i etiquetar l’establiment on gastar aquests diners, a més de seguir l’Instagram de la Unió de Botiguers de Reus.

Aquesta campanya vol ser un incentiu per les vendes dels més de 260 associats de l'organització reusenca. Negocis d’una gran varietat de sectors: parament de la llar, oci, esports, lleure, cultura, alimentació i restauració, moda i complements, serveis personals i professionals..., que cada dia obren la persiana i donen vida a la ciutat. També és una bona manera de premiar la fidelitat dels clients (60 d’ells es veuran agraciats), que aposten dia rere dia per comprar als comerços locals i associats a la Unió de Botiguers de Reus.

Torna per Nadal la mítica Reus-París-Londres

La UBR també aposta aquest Nadal per un sorteig per compra directa a les seves botigues. La Campanya Reus Paris Londres ja va per la seva segona edició. Tots els que comprin a un negoci associat fins al 5 de gener poden participar en el sorteig d’un viatge per a 2 persones a París i Londres.

Paraules clau:

Notícies relacionades