Back to top

La URV dona a conèixer la ciència vinculada al món del vi

Durant tot el curs, diversos experts de la URV exposen les seves investigacions al voltant del vi però en àmbits d'aplicació molt diversos. La sessió d'aquest dijous s'ha centrat en el màrqueting i la comercialització d'aquest producte.

El vi s'ha convertit en un producte de consum de primer ordre. Però, què ens impulsa a comprar-lo? Què fa que ens decantem per un vi i no per un altre? Aquestes són les premisses de la conferència que l'investigador de la URV, Jaume Gené, ha ofert aquest dijous al Castell del Cambrer de Reus, en el marc del cicle La Ciència del Vi, impulsat per la Universitat Rovira i Virgili. Durant la xerrada s'ha parlat de les diferents tècniques de màrqueting que es poden aplicar en aquest producte i els factors que determinen la decisió de compra.

Aquesta ha estat la tercera sessió del cicle, dedicat a conèixer diversos àmbits del vi a través de les investigacions d'experts de la mateixa universitat. Tot plegat amb la col·laboració de la DO Montsant, segell regulador que aprofita el cicle per donar a conèixer els seus vins.

La propera sessió del cicle La Ciència del Vi serà el proper 14 de gener on, sota el nom "De la vinya al Celler" es parlarà sobre les diferents varietats de raïm de la zona, sobre vi ecològic i les diferències entre les dues denominacions d'origen del Priorat.

Paraules clau:

Notícies relacionades