Back to top

Reus vol ser una destinació d'escapades de cap de setmana

En el marc de la nova campanya turística de tardor de l'Agència Reus Promoció, es tornarà a realitzar el sorteig d’estades i experiències turístiques a la ciutat

L’Agència Reus Promoció posa en marxa aquesta setmana la campanya de tardor «Reus. Una escapada genial», una acció de promoció turística de ciutat dirigida principalment al mercat català i que té com a objectius principals donar a conèixer els principals recursos turístics de la ciutat (Modernisme, Gaudí, Compres, Vermut i oferta gastronòmica), allargar l’estada dels visitants afavorint la pernoctació als hotels de Reus i posicionar Reus com a destinació d’escapades de cap de setmana.

La millora de la situació generada per la Covid-19 i l’aixecament de la majoria de les restriccions permeten presentar una campanya orientada a un públic que aprofita els caps de setmana per sortir i gaudir de les propostes turístiques relacionades amb el turisme cultural, la gastronomia i les compres, principalment.

La proposta d’escapades genials de tardor organitzada per Reus Promoció inclou una nit d’hotel a la ciutat en cap de setmana en règim d’allotjament i esmorzar i un paquet d’experiències especialment pensat per als visitants:

  • 2 visites guiades: Casa Navàs i Ruta del Vermut
  • «Polsera Visit Reus»  que dona accés a 5 indrets emblemàtics del patrimoni cultural de la ciutat: Gaudí Centre, Museu d’Art i Història, Museu d’Arqueologia, Campanar de la Prioral i Institut Pere Mata
  • Productes gastronòmics vinculats a la ciutat: vermut de Reus, avellana DOP Reus i oli DOP Siurana

La iniciativa compta una vegada més amb la participació de l’Hotel NH Ciutat de Reus, Hotel Breas, Hotel Centre Reus i Hotel Reus Park, que lliuraran als clients que realitzin les escapades els paquets d’experiències que els donarà accés a les visites guiades i al patrimoni més emblemàtic de la ciutat, així com a la degustació de productes de km 0.

Cartell Reus Una escapada Genial reus promoció turisme campanya

Sorteig d’estades i de paquets d’experiències a Reus

Després de l’èxit assolit durant la passada campanya d’estiu, es torna a realitzar el sorteig d’estades i experiències turístiques a la ciutat, amb l’objectiu de donar més visibilitat al producte d’escapades a Reus.

En aquesta ocasió s’ha incrementat el nombre total de premis respecte al sorteig d’estiu i se sortejaran un total de 50 escapades per a dues persones amb estada a diferents hotels de Reus en règim d’allotjament i esmorzar i 230 paquets d’experiències genials. Es podrà participar en el sorteig des del dissabte 23 d’octubre i fins al dia 1 de novembre a les 23:59 h. El sorteig dels premis es realitzarà el dimecres 3 de novembre.

La participació en el sorteig es podrà a través d'aquesta pàgina web, que informa del contingut de les activitats a realitzar i dirigirà directament a la plataforma on s’haurà de fer el registre per participar en el sorteig d’escapades i paquets d’experiències. Els premiats podran gaudir de les experiències i les estades genials a partir del cap de setmana del 13 i 14 de novembre.

Campanya publicitària

Per la promoció de les escapades genials a Reus es posa en marxa una campanya publicitària dirigida principalment a mercat català que començarà el 21 d’octubre i que es podrà veure durant el mes d’octubre i de novembre principalment a xarxes socials, mitjans digitals i ràdio.

Com a part de la campanya publicitària, durant el mes de desembre alguns mitjans de comunicació també se sortejaran algunes escapades i paquets d’experiències genials a Reus, tornant a incidir en la  promoció de les «escapades genials» a Reus.

Reus Promoció organitza activitats de la campanya de tardor

Amb l’objectiu de complementar l’oferta turística de cap de setmana i ampliar la seva oferta, l’Agència amplia el seu programa d’activitats a realitzar els divendres, dissabtes i diumenges dirigides a diferents públics.

Gaudí Centre. Es posa en marxa un extens programa de visites guiades, tallers, escape room dirigides a diferents públics: familiar, joves... ampliant l’oferta d’activitats a realitzar a la ciutat. Totes les activitats giren al voltant de la figura d’Antoni Gaudí i s’ha apostat per introduir els tallers per a públic general per acostar les tècniques i recursos de l’arquitectura de Gaudí a un ventall més ampli de visitants.

  • Taller de ceràmica: Decora la teva rajola fent servir la trepa. T’animes?
  • Convertim-nos en ebenistes per una estona. Som-hi!!!!!!
  • Visita familiar i taller  acompanyats d’un educador.  Observem, escoltem i toquem en família.
  • Visita guiada. Antoni Gaudí. Del Geni a la persona.  Adreçada a públic general.
  • Visita guiada. Descobrim l'Antoni. Del Geni a la persona. Adreçada a públic familiar.
  • Escape Room. L’enigma de Takeshi Nazo

Totes aquestes activitats es podran comprar aquí i es podran començar a realitzar a partir del cap de setmana del 23 d’octubre.

Estació Enològica. Es reinicia la degustació de vermut de Reus pels visitants de l’espai de la «Casa del Vermut i del Vi», que es va deixar de realitzar a causa de la pandèmia, i que permetran realitzar un tast de vermut de Reus, avellana i oli DOP Siurana (3€).

Paraules clau:

Notícies relacionades