Horta i mar de Cambrils - Cambrils al Plat

EL RESTAURANT: EL DORADO (Terrace)
El ressort d’Eldorado es troba en un dels punts més tranquils de la costa de Cambrils, entre la platja de La Llosa i la de L’Ardiaca.
Avui, dos dels seus cuiners, el Pep Cavallé i la Teresa Granados, ens faran un plat que podeu trobar a la carta del Terrace, un dels diversos restaurants del ressort. Per preparar la seva recepta, ens porten el bo i millor de la gastronomia local. Que vagi de gust!
LA RECEPTA: HORTA I MAR DE CAMBRILS
Ingredients per a 4 persones:
- 1200 g de dorada
- 300 g de llagostins
- 1 ou
- 6 branques de julivert
- 1 cullerada de pebre verd en gra
- Oli
- Sal
- Salsa Perrins
- Germinats de remolatxa
- Flor de Mimosa
Elaboració:
- Talleu a daus la dorada i els llagostins i barregeu-ho bé.
- Feu la salsa amb l’ou, el julivert, el pebre, l’oli, la salsa Perrins i la sal i barregeu-la amb el peix.
- Emplateu posant per sobre els germinats de remolatxa i la flor de mimosa.
LES POSTRES
PANCAKES DE CIVADA AMB MACEDÒNIA
Les postres d'aquesta setmana van a càrrec d'Una de Postres. L'Alba Molas està al capdavant d'aquest projecte que ofereix tallers, showcookings i activitats extraescolars, amb els quals aprendreu a cuinar passant una estona divertida.
Ingredients (4 persones)
- 1 Ou
- Mini pancakes (24 ut aprox)
- 240 ml Llet
- 125 g Farina de civada sense gluten
- 30 g Panela
- 1/2 ctda llevat
- 15 g Oli oliva
- 25 g sucre Nata muntada
- 100 g Nata per muntar (35% MG)
- 1/2 mango
- 2-3 ut Prunes clàudies Macedònia
- 5-6 Maduixes
- 50 g xocolata fondant (65-70%) Decoració
Preparació:
1. Posar en un pot de batre, la llet, el llevat, els ous, l’oli, la panela, i afegir l’avena en dues vegades.
2. Batre tot junt.
3. Refregar una mica de mantega a la paella o oli, o esprai antiadherent, i quan estigui calenta tirar-hi una mica de massa de en cada compartiment. #unadetips: Nosaltres farem servir una paella especial amb 7 compartiments per fer minipancakes, però sinó en teniu podeu fer servir una paella qualsevol i dosificar la massa amb una cullera sopera. Intentar tirar la massa en un punt central i no moure’l, així quedaran rodonetes.
4. Quan comencin a sortir bombolletes en al superfície, es moment de donar-li la volta perquè es cogui la l'altra banda.
5. Muntar la nata amb el sucre.
6. Pelar i laminar la fruita.
7. MUNTATGE: Disposar un pancake, a sobre hi posarem una capa de nata muntada amb l’ajuda d’una màniga pastissera, i damunt la nata i posarem una làmina de cada tipus de fruita disponible. Repetirem la seqüència un cop més i llestos.
CONCURS
