Back to top

En busca de la col·laboració público-privada comercial reusenca

L'Agència Reus Promoció vol promocionar un projecte que busca la col•laboració entre el sector públic i el privat per tal de reforçar el lideratge comercial de la capital del Baix Camp

Imatge d'arxiu

Un catàleg de locals comercials disponibles i un dossier amb la trajectòria turística i comercial de la ciutat. Aquests són dos dels elements que conformen el projecte impulsat per l'Agència Reus Promoció i que busca la complicitat entre el sector públic i el privat en relació al comerç.

Per ara, ja s'ha engegat la primera fase del projecte, que ha consistit en la recollida, gestió i anàlisi de la informació a través de l'Observatori d'Activitats Econòmiques. Entre d'altres apunts, destaca l'increment del 15% en nous negocis respecte dades de 2011. Segons apunta aquest organisme, a finals de febrer la capital del Baix Camp comptava amb més de 1.700 activitats comercials. Ara, caldrà posar en marxa la segona part del projecte, que consistirà en una taula de treball en la que hi participaran diverses immobiliàries i que servirà per oferir un cens de locals disponibles. Així, el consistori espera poder utilitzar aquesta eina de manera activa i passiva, tant per captar nous inversors com per convèncer d'altres que estiguin plantejant-se la possibilitat afincar-se a la ciutat, tal com destaca la regidora de Projecció de Ciutat a l'Ajuntament de Reus Montserrat Caelles.

L'objectiu final de la iniciativa, segons els impulsors, és treballar de forma col·laborativa i en una mateixa direcció per tal de reforçar el lideratge comercial de Reus.

Paraules clau:

Notícies relacionades