Back to top

La jornada 'Tot queda a casa' mira cap al petit comerç

Dinamitzar el petit comerç. Aquesta ha sigut una de les prioritats que s'han exposat a la jornada 'Tot queda a casa', emmarcada en la 3a Setmana del Comerç. Unes ponències on es vol compartir amb els professionals noves fórmules per tirar endavant el sector.
La jornada 'Tot queda a casa' mira cap al petit comerç

Revifar el petit comerç i convertir-lo en més competent. Aquests són alguns dels pilars que s'han contemplat a la primera jornada 'Tot queda a casa', emmarcada en la 3a Setmana del Comerç. Una trobada que ha volgut centrar-se en la revitalització d'aquest sector, amb ajudes que van des de subvencionar la digitalització, a la creació de les Àrees de Promoció Econòmica Urbana. "Es busca delimitar zones urbanes especialment comercials i promoure la seva dinamització", explica la directora de Serveis Territorials del Departament d'Empresa i Coneixement a Tarragona, Carme Mansilla.

Precisament, el petit comerç segueix notant l'amenaça de les grans superfícies, i el de Reus no n'és una excepció. Però tot i el gran nombre de persianes abaixades, els botiguers no ho veuen com una situació alarmant, sinó com la continuació d'un cicle natural. "Estem en un impàs de transformació que no deixa de ser un cicle econòmic. Fins a cert punt, és lògic que hi hagi locals en transformació", afegeix el vicepresident del Tomb del Reus, Joan Anton Montaña.

Les jornades Tot queda a casa compten amb la participació de Reus, Tarragona i Valls, i s'allargaran fins al proper 31 de març. 

Paraules clau: