Back to top

Borges aplaça els cobraments de la campanya d’estiu al sector de l'hostaleria

A més, el Grup posa a disposició del sector, de manera gratuïta, cinc milions d'envasos d'un sol ús per optimitzar el consum d'olis i vinagres
borges

Borges dóna un pas més en matèria de Responsabilitat Social Corporativa amb la finalitat de minimitzar les series dificultats per les que passa el sector de l’hostaleria, bars i restauració, com a conseqüència de la paralització de l'activitat, que afecta directament a la supervivència de milers de negocis.

L'acció es concentra en un pla per la reactivació del canal HORECA, que viu una gran incertesa i presenta seriosos dubtes sobre la viabilitat a curt i mig termini posant en risc milions de llocs de treball. El pla d'actuació de Borges està focalitzat en aquells segments en els que és urgent actuar amb decisió i rapidesa: l'econòmic, el comercial i el formatiu.

La Companyia ofereix, des d'avui, ampliar el termini de pagament fins a sis mesos de totes les compres que es realitzin entre avui i el 31 d'agost, amb la finalitat d'incentivar la campanya d'estiu i minimitzar la pressió econòmica del sector per la seva falta de liquiditat.

D'aquesta manera, contribueix a aplanar el camí cap a la normalitat i la reobertura, especialment en els primers mesos que són els que suposen majors dificultats.

Donació de 5 milions d'envasos d'un sol ús

A més, el Grup, a través de les seves Marques - Borges, Capricho Andaluz, Ortalli, Star, Castillo Andaluz i Cosecha - posa a disposició del sector, de manera gratuïta, cinc milions d'envasos d'un sol ús per optimitzar el consum d'olis i vinagres.

Els envasos monodosis requereixen una mínima manipulació, augmentat la seguretat alimentaria i disminuint les possibilitats de transmissió del coronavirus, vers a altres envasos que passen d'unes mans a les altres multiplicant les possibilitats del contagi.

A més, a l'estar fabricades amb materials reciclats contribueixen a la conservació del medi ambient i constitueixen una posta per la sostenibilitat.

Paral·lelament, Borges posa a disposició del sector un pla especial de formació i assessoria, impartit pels millors especialistes, focalitzat en incrementar la seguretat alimentaria per contribuir a la reactivació de les seves vendes. Aquestes accions s’emmarquen dins del Pla Estratègic #compromesospernaturalesa.

canalreus a telegram

Paraules clau:

Notícies relacionades