Back to top

Sortejos i decoració sostenible, eixos de la campanya de Nadal del Tomb de Reus

Una vuitantena d'arbres de Nadal guarniran els aparadors i, passat festes, es replantaran a la natura

El Tomb de Reus també ha posat en marxa la seva pròpia campanya de Nadal amb sortejos a les xarxes socials i decoració sostenible. L'entitat comercial ha repartit una vuitantena d'arbres de Nadal vius i decorats amb materials sostenibles perquè els associats els posin als aparadors. Seran, alhora, protagonistes de la segona pota de la campanya.

A les xarxes socials, principalment a Instagram, els clients que pengin fotos amb aquests arbres, o amb els cartells de la campanya optaran a endur-se premis. Majoritàriament, seran experiències i serveis com nits d'allotjament. La bossa final de recompenses no s'ha fet pública, i l'entitat encara recull, fins aquest diumenge, aportacions dels negocis. Pel que fa als arbres, l'objectiu és donar-los vida més enllà de les festes nadalenques.

Paraules clau:

Notícies relacionades