Back to top

Optimisme per recuperar les xifres de visitants prepandèmiques a Reus

La nova campanya turística GaudíReus Estiu 2022 començarà el pròxim dia 15 de juny i s’allargarà fins a finals de setembre. Es tracta d’una campanya dissenyada seguint les actuals tendències positives de l’augment dels visitants.

Allargar l'estada del visitant a la ciutat, fomentar la repetició de visita, potenciar l'arribada de visitants amb estades de cap de setmana i aconseguir així una major despesa comercial i de restauració a la ciutat. Aquests són els objectius de la nova campanya turística GaudíReus Estiu 2022 que ha presentat l'Ajuntament reusenc pels mesos de l'any amb més turisme.
 
És per això que de cara als pròxims mesos s'ampliarà els horaris d'obertura dels principals atractius turístics de la ciutat, es potenciarà la campanya de comunicació i el màrqueting de carrer i s'ha incorporat la gamificació per convertir les visites en estones més amenes, dinàmiques i lúdiques. Una campanya que ha estat dissenyada seguint les actuals tendències positives d'augment.

Té un pressupost de 176 mil euros

La campanya començarà el pròxim dia 15 de juny i s’allargarà fins al 30 de setembre i té un pressupost previst de 176 mil euros. 
 

Paraules clau:

Notícies relacionades