Back to top

Satisfacció entre els usuaris d'Aigües de Reus

La majoria dels usuaris d'Aigües de Reus valoren satisfactòriament el servei que reben. Així ho mostren les enquestes que ha realitzat l'empresa municipal. D'aquest estudi també se'n desprèn que 9 de cada 10 desconeixen quin és el consum d'aigua del seu domicili. Això sí, el 81% dels usuaris coneixen el cost de la factura.
Cartell de l'empresa municipal d'aigües

"Satisfactori", així és com la majoria dels usuaris qualifiquen el servei d'aigua que reben. Aquest és un dels resultats que es desprèn de les enquestes que Aigües de Reus ha fet a 300 usuaris.

Com en els darrers anys, els enquestats han valorat positivament el servei que han rebut al llarg del 2016. També es repeteixen altres resultats, per exemple la bona valoració de la claredat de les factures o el fet que la majoria dels usuaris no saben quina és la quantitat d'aigua que consumeixen. En aquest cas, 9 de cada 10 desconeixen el consum d'aigua del domicili. El que sí que es recorda és el cost aproximat de la factura, el 81% dels enquestats afirma que sap l'import de la factura. 

Pel que fa a interrupcions del servei, només un 7% dels usuaris afirma que en va patir algun al llarg de l'any i la meitat d'aquests assegura que coneixia prèviament que es faria la interrupció. D'altra banda, el servei d'atenció als abonats també ha tret bona nota.

Paraules clau:

Notícies relacionades