Back to top

Una quarantena de membres del Tomb de Reus aposten per la digitalització

Més d'una quarantena d'empreses del Tomb de Reus s'han sumat a un programa de formació en digitalització del comerç amb fons europeus Next Generation.

Més d'una quarantena d'empreses del Tomb de Reus s'han sumat a un programa de formació en digitalització del comerç amb fons europeus Next Generation. El projecte compta amb una formació de diverses sessions de durada per als negocis i botigues associats amb la voluntat de donar-los els coneixements i les eines per aprofitar les noves tecnologies. En aquest sentit, hi ha hagut tres tipus de destinataris.

El primer, aquell que ja té una botiga en línia i la vol millorar estratègicament, aquell qui la vol impulsar i aquell qui encara no s'hagi decidit a fer el pas cap al comerç electrònic. El Tomb, a més, també renovarà el seu lloc web per tal d'oferir la possibilitat de vendre productes concrets dels seus associats.

Aquesta formació específica i del més alt nivell, està destinada a millorar l'ús i gestió d'eines tecnològiques, de comerç, màrqueting digital, tècniques de fidelització i explotació i anàlisi de dades vinculats amb la venda en línia.

El programa ha comptat amb una direcció de luxe, l'expert professor i doctor en comunicació Josep-Francesc Valls, un referent al país. Valls dirigeix des del 2021 la Càtedra de la UPF Barcelona School of Management, de Retail, Turisme i Serveis, que fa poc ha estat guardonada amb el reconeixement al comerç a la 36a edició dels Premis PIMEC.

El projecte ha tingut un cost de 80.000 euros, dels quals 65.000 han arribat de fons europeus.

Paraules clau:

Notícies relacionades